Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

«Το όνομά μου είναι Ζέλικο Ομπράντοβιτς»

«Το όνομά μου είναι Ζέλικο Ομπράντοβιτς»Με κάθε επισημότητα πλέον, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι προπονητής της Φενέρμπαχτσε, ο οποίος δήλωσε ότι πήγε στην Τουρκία για να οδηγήσει την ομάδα στην κορυφή τονίζοντας ότι «δεν ήρθα εδώ για να είμαι δεύτερος».
Την παρουσίαση, η οποία έλαβε χώρα στην «Ulker Sports Arena» ανέλαβε ο διευθύνοντας σύμβουλος της τουρκικής ομάδας Χασάν Γιλμάζ, ενώ το «παρών» έδωσε σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο της ομάδας, καθώς και πλήθος κόσμου.

Ο Ζοτς κατά την παρουσίασή του, αφού ευχαρίστησε τους ιθύνοντες της ομάδας για τον τρόπο που τον προσέγγισαν είπε πως: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και μπορώ να υποσχεθώ ένα πράγμα.
Αυτό το γήπεδο θα γίνει το σπίτι μου» και πρόσθεσε πως: «Ολο αυτό τον καιρό ο Μιρσάντ Τουρκσάν με έπεισε για το μέγεθος της ομάδας κι έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο να έρθω εδώ».
Οι Τούρκοι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν αν αισθάνεται ως ο Μουρίνιο του μπάσκετ για να πάρουν την απάντηση του Ζοτς: «Με όλο τον σεβασμό στον κύριο Μουρίνιο, το όνομά μου είναι Ζέλικο Ομπράντοβιτς...».
Ακόμα τόνισε ότι «δεν ήρθα εδώ για να είμαι δεύτερος» εκθείασε τους οπαδούς της ομάδας, ενώ απέφυγε να μιλήσει με ονόματα όταν ρωτήθηκε για τον μεταγραφικό σχεδιασμό της νέας του ομάδας, της οποίας θα ηγηθεί για τα επόμενα δυο χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου