Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Τσιάρας: «Καλύτερη επιλογή ο ΑΡΗΣ»

«Καλύτερη επιλογή ο ΑΡΗΣ»Ως την καλύτερη επιλογή χαρακτήρισε ο Γιώργος Τσιάρας τον ΑΡΗ, λίγο μετά την άφιξή του στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό των «κίτρινων».

Ο ΑΡΗΣ ήταν η καλύτερη επιλογή για τον Γιώργο Τσιάρα, όπως παραδέχτηκε ο ίδιος στις πρώτες του δηλώσεις, μετά την άφιξή του στη Θεσσαλονίκη. «Η φετινή χρονιά ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα. Κάθισα στο Μιλάνο περίπου 3 μήνες, ήταν μεγάλη εμπειρία, αλλά επειδή ήθελα να έχω αγωνιστική δράσηεπέλεξα να έρθω στον Άρη. Τις τελευταίες μέρες το συζήτησα με τους δικούς μου ανθρώπους με το μάνατζέρ μου και αποφάσισα να έρθω στον Άρη. Είχα κι άλλες προτάσεις από Ελλάδα και από το εξωτερικό ωστόσο πιστεύω ότι για μένα το καλύτερο είναι ο Άρης. Ήρθα για να τα δώσω όλα για να πάμε καλά», τόνισε ο Τσιάρας.

Σχολιάζοντας το γεγονός ότι ο ΑΡΗΣ έχει σχεδόν αμιγώς ελληνικό ρόστερ, το νέο απόκτημα της ομάδας είπε: «Είναι πολύ θετικό. Η ομάδα είναι ελληνική, πέρα από τον Πάσαλιτς και αυτό είναι σπουδαίο πράγμα. Είναι ευκαιρία για όλους μας να δώσουμε τον ελληνικό «χαρακτήρα» μας για την ομάδα».

Για τον βαθμό ετοιμότητάς του τόνισε: «Χρειάζομαι κάποιες προπονήσεις για να καταλάβω τη φιλοσοφία του προπονητή. Έχω μιλήσει μαζί του και πιστεύω όλα θα πάνε καλά. Είμαι έτοιμος να μπω στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας. Είμαι σε καλή αγωνιστική κατάσταση αν και δεν έχω παιχνίδια στα πόδια μου. Έχω να παίξω από τα φιλικά της Αρμάνι, ωστόσο πήρα μέρος κανονικά στις προπονήσεις. Απλώς πρέπει να βρω αγωνιστικό ρυθμό».

Τέλος, αναφερόμενος στο κακό ξεκίνημα της Αρμάνι ο Τσιάρας τόνισε: «Σίγουρα το ρόστερ της είναι πολύ δυνατό. Όλες οι ομάδες έχουν τα σκαμπανεβάσματά τους. Πιστεύω ότι θα βρει το δρόμο της η ομάδα. Δουλεύουν μεθοδικά, σωστά και η ομάδα είναι δυνατή και πλήρης. Πιστεύω ότι στη συνέχεια θα πάει πολύ καλά. Τώρα όμως είμαι παίκτης του ΑΡΗ και θέλω να μιλάω για τη δική μου ομάδα».

Πηγή:http://www2.allaboutaris.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου