Σάββατο, 23 Ιουλίου 2011

Ν. Γκάλης:«Μην λες την ηλικία μου...»


«Μην λες την ηλικία μου...»
Χρόνια πολλά, μέσω του Sentra 103,3, ευχήθηκε ο Βασίλης Σκουντής στον Νίκο Γκάλη, που σήμερα κλείνει 54 χρόνια ζωής.
Ο απόλυτος σταρ του ελληνικού αθλητισμού, αφού έκανε πλάκα λέγοντας... «Μην λες την ηλικία μου στο ραδιόφωνο», μίλησε για την... κακιά στιγμή της αποχώρησης από το μπάσκετ πριν από 17 χρόνια «Περνάω καλά με την οικογένειά μου, νιώθω την αγάπη του κόσμου, είμαι μια χαρά και δεν έχω τέτοια προβλήματα».
Ερωτηθείς για το μέλλον της κόρης του και αν θα είναι αθλητικό απάντησε: «Δεν είμαι ο μπαμπάς που πιέζει. Την αφήνω να διαλέξει ό,τι θέλει. Καλό είναι βέβαια να ασχολούνται τα παιδιά με τον αθλητισμό».
Γυρνώντας πίσω τον χρόνο, μίλησε και για τα δικά του παιδικά χρόνια: «Γεννήθηκα στη Νέα Υόρκη από Έλληνες γονείς. Ήμουν όλη μέρα στους δρόμους για παιχνίδια. Έπαιζα μέχρι και αμερικάνικο ποδόσφαιρο, φυσικά μπάσκετ, μπέιζμπολ και λίγο πυγμαχία όπως ο μπαμπάς. Γυρνούσαμε σπίτι με αίματα και η μάνα μου έκλαιγε και τελικά σταμάτησα...».
Για τον Γιώργο Τσιλιγκαρίδη που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή σχολίασε: «Ο Γιώργος ήταν σαν δεύτερος πατέρας για εμένα. Τόσο πολύ με πρόσεχε. Ήταν κοντά μου πάντα και στα προβλήματα και στις χαρές. Τον αγαπάω πάρα πολύ».
Αναφερόμενος στο ενδεχόμενο να παίξει ο Κόμπι Μπράιαντ στην Τουρκία είπε: «Δεν είναι απίθανο πλέον. Έχει μπει ο επαγγελματισμός για τα καλά και στην Ευρώπη. Ο αθλητής έχει ημερομηνία λήξεως και σκέφτεται γιατί να χάσω αυτή την ευκαιρία. Θα είναι καλό να έρθει».
Για την κατάσταση στην Ελλάδα επεσήμανε πως: «Στεναχωριέμαι που ταλαιπωρείται ο κόσμος. Είναι απαράδεκτο να πληρώνει ο κόσμος τα δικά τους λάθη».
Τέλος, για το αν σκέφτεται να επιστρέψει στον χώρο, από οποιοδήποτε πόστο, απάντησε: «Μπορεί. Δεν έχω κάτι στο μυαλό μου, αλλά δεν λέω ούτε όχι, ούτε ναι. Θέλω να προσφέρω, να κάνω κάτι και είναι κοινωνικό, να προσφέρω στα παιδιά».
Πηγή:http://www.sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου